torsdag 1 januari 2009

Summering

jag har tappat hjärtat men behållt ansiktet.
letat å hittat. fortfarande inte knarkat något annat än kaffe. pratat seriöst om fria marknader och NGOs, faktiskt hajjat och ibland pratat i mun på 89or.
skrivit skrattat skyllt och skändat.
hoppasts längtat å varit i polen.
å på island å på min väns socitetsbröllop.
tänkt att jaha är det såhär det ska bli
å arbetat ideellt.
varit söt.
snäll.
å roli men, aldrig sexig.
längtat tills du bär min hud o rör mig inifrån.
spökat å prioriterat. ibland fel å oftast med magen som bas.
utvecklat sömnprobs och blivit uppskattad.
bott hos björn och jesús fast dom var inte hemma.
pausat skämtat å legat i randiga lakan.
varit i rom
ätit ost på kub å längtat hem till mittemot apoteket.
jag vill säga välkommen 2009. mitt 26e levnadsår. jag omfamnar dig. lovar att värdera dig o skydda dig med mitt livligaste liv om jag får ditt löfte om att aldrig bli 2007.
låt oss ta varandra i handen,
du o jag 2009.
skutta på broarna så det skvalpar i vattnet. hjula i gräset ihop
knulla mot diskbänken o promenera i brynet vid stranden. lova varandra ljuva framtidsdagar å evig everlasting trohet. komigen 2009,
det är vår tur nu.

1 kommentar:

  1. woooooooooooooow!!!!jag vill va me så mycket som möjligt på ditt 26:e för du så fantastisk o tuff o cool o inspirerande o heeeet!!!!het som få!!!!bäst. du är bäst. Älskar diiiiig!

    vart ska vi dricka kaffe idag?

    SvaraRadera