söndag 25 januari 2009

ny vana. blottarvana

jag har börjat med en ny morgonritual. jag börjar numer mina dagar med att visa brösten för simmande, mestadels medelålders till äldre nej säg gamla män, i huset som har bassäng för allmänt bruk.
jag duschar numer på morgonen med främmande kvinnor av varierande ålder och könsbehåring.
jag har börjat simma.
eftersom jag flyttat mina grejor artontusensjuhundra gånger sen jag använde min BADDRÄKT sist så blir jag tvungen att simma i min bikini. mm precis den man visar brösten i. ja ska köpa en ny badbeklädnad. å simglasögon. kanske en badmössa.
jag har börjat simma.
seriöst.
inte bara för att det är bra för min stackars en gång ganska vältränade body.
också för att det är så skönt när vattnet rör på en. rör på mig.
det är ingen annan som gör det, så när vattnet rör huden är det ganska så fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar