måndag 17 januari 2011

men kom nån gång!

alltså.
jag längtar så förlamande mycket till våren.
barmark.
ge mig barmark.
ge mig ont i bröstet av att jag satt på mig för lite kläder och har cyklat för fort.
ge mig frisk vårbris i mitt slingriga slitna röda hår.
ge mig hela solen och inget jävla halvdis med blixthalka och bryta svanskotan på väg ut i livet.
nej jag vill ha barmark.
jag vill ha grusfriagatar och vårpirr i underkroppen.
jag kräver sol i fler än 5 timmar på en dag.
ge mig jeansjacka och för höga klackar.
ge mig krokus o påsklilja.
ge ge ge ge mig.
jag är medveten om att jag låter som en ha galning. men jag står inte ut i mörkret. jag är färdig att gå å lägga mig kl 17 för det har varit mörkt så länge så kroppen säger jahapp kompis dags att krypa till kojs.
jag måste ha solen.
å barmark.
målbild målbild målbild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar