tisdag 9 december 2008

Personlighetstest kompisprövning


alla som känner mig vet att jag har problem med 2an
på offentliga platser eller hos andra än min
egen sits.
alla som någon gång har gjort saker med mig som innebär att sitta
instängd i mörker utan möjlighet till toatillträde vet att jag har problem med
1an överlag.
alla som sett mig naken vet hur stjärnorna på ryggen ser ut
men det är bara en som dragit linjer.
alla som ätit mina scones vet att dom är lite torra trots att dom är gjorda med mycket
love.
dom som gjort mig glad vet att
tåren inte är långt borta eller
att den kommer snart.
alla som gjort mig illa vet det oftast inte.
du som trodde
trodde så fel och förlåt.
alla som någon gång vaknat brevid mig vet
att det inte alltid är en fröjdefull
vacker syn.
alla de som somnat brevid mig vet hur det låta.
alla som provat titta på film med mig
vet hur det brukar sluta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar