onsdag 3 december 2008

Mitt hjärta på 42 street.




sexfrekvensen hos svenskar eller
kanske till och med globalt måste vara högre en lördags morgon än exempelvis en tisdagkväll
efter rapport tid.
den globala sexfrekvensen per capita
är det någon som räknat ut den?
när är den högst? lägst är den enligt mina kalkulationer i slutet av januari.
eller kanske alla dagar i januari.
det är mörkt.
man är fattig. man har fetmaångest över alla späckig julmat man kalasat på och orkar inte ens tänka på hur vit och cellulitig man ser ut i badrumsbelysningen.
kanske repriseras allt bra på tv man missat under hösten för man vart så nedrans upptagen att oroa sig för finanskris och
att saab kommer säljas och
att rasbiologin i och med dns ledare imorse och ny läskig forskning förmodligen kommer få ett obehagligt uppsving och
att världen är orättvis i nord och syd och att man inte ens kan lita på rättvisemärkt längre.
sånt påverkar svenskens libido.
speciellt när det är mörkt.
då blir det således mindre jökande på tisdagskvällar och sexfrekvensen i nordanländerna sjunker drastiskt.
föds det inte mer barn i mars än i exempelvis september oktober november? barn som blivit till runt midsommar är fler än de som producerades i vintermörker? det måste finnas siffror på detta. det är mer att göra på bb runt mars april än på hösten.
ska ni ha barn?
gör barnmorskorna en tjänst- jöka mer på vintern. jag lovar annars blir det kanske strejk igen. jag skulle kunna stå strejkvakt. jag har solidaritet och klara sympatier. sprid ut jökandet och således barnafödandet lite folket. sprid ut det. snälla jöka mer på vintern.
nej
men på riktigt jag vet ju liksom inte.
jag vet nästan inget alls och om sexande vet jag mycket lite. kanske har ni ändrat det.
jag vill veta när sexas det mest?
och varför just då.
jag skulle sätta pengar på lördags alternativt söndagsmornar.
en lågoddsare är torsdag eftermiddag eller måndag efter kobra (om man inte är kulturtant och kobrakillen med ögonbrynet gör det för dig).
sånt klurar jag på när jag vaknar ensam en lördagmorgon.
en helledig
helgmorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar