måndag 24 november 2008

Mitt vatten, ditt vatten. Östersjön.

jag är rädd för att någon har simmat i mitt territorial vatten. tagit något som har och borde vara mitt.
helt utan att skicka in förfrågan eller visumansökan.
jag vet inte vad som är värst, att det försvunnit eller att det skedde utan att jag fick se pappersarbetet.
det hela gör mig förvirrad. ganska förvånad å
tydligen arg.
det krävdes lite reflexivt arbete för att kunna identifiera ilskan, men jag insåg,
mm jag är arg. å det värsta är att jag inte har någon egentlig rätt till
just denna pikanta känsla. rätten är kopplad till krav jag
inte heller egentligen har rätt till.
någon annan har definitivt simmat i mitt vatten,
kissat i min potta å
ätit av min ost.
jag undrar var i helvete jag har lagt det. kanske i hyllan, förmodligen i nå skåp hos dom som gjorde mig och uppfostrade mig.
mm, jag ska hitta fisken eller ubåtsspionen eller pottkissaren å jag ska
kyssa den i nacken som
tack.
tack för befrielsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar