måndag 24 augusti 2009

FARTnessness

milstolpar har vi allihopa allihopa allihopa. somliga livsavgörande andra not so much. igår nådde jag en. högst ofrivilligt.
jag skrattade med han. han diskade å jag tramsa brevid. tramsåflamsåskratta. lalala det var som vilken söndagsafton som helst. fram tills att något lät. å det var jag. det var inte skratt. det var inte host. det var inte en nys.
trots att jag klämde mitt starkaste. korsa benen mitt hårdaste å bad till alla husfjärilar å papperssvanar att det inte skulle, så gjorde det.
pwwetth.
jag skulle kunna betala dyra pengar för att återse hans reaktion. fullkomligt prislös. sen det kopiösa skrattet. vi skratta så vi kikna.
så nu har vi nått den intimitetsmilstolpen. jag hade nog helst sett att det inte hade varit på min bekostnad.
men det tycker jag gott att man kan bju på.

lilla förbannade stora pang

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar