lördag 21 mars 2009

आदेश महत्व के. अगर वे कर रहे हैं आपके

allt förtydligas i samtalet. jag undrar om det är en brist jag har. när jag hör den egna gälla jävla pipiga rösten å orden blir allt tydligare och jag vet vad
eller kan förhålla mig bättre till vad det är som händer eller vad jag vill. hitta det jag vill. letandes i samtalet. jag tror det gömmer sig där. orden och samtalet blir det som visar upp bilden av tanken jag hade, eller den jag kanske inte ens visste att jag hade.
är det behovet att visualisera tankar eller är det att jag måste få prova å
ta tillbaka
undra och förändra? jag vet inte men samtalet är ofta avgörande för mitt beslutsfattande. oavsett om det är dubbelkandidaten i svåra grejer eller att avstå från liggmöjlighet. ibland lyssnar väns. stundtals de som födde mig men oftast mina väggar. det kan eka å så studsa tillbaka clever svar. tall-joxen har mycket info å blommorna å alla dammråttor också.
det är som om orden samtalen ljuden fungerar som
utkristaliseringsmekanism. att jaha var det så ja kände, ja det var det.
pröva pröva.
ta tillbaka. det är lite så jag jobbar.

1 kommentar:

  1. Du kära underbarafina du.Nu ligger du på min blogglista, så de så! Kärlek ibloggvärlden.

    SvaraRadera