måndag 9 februari 2009

enkelbiljett bakåt tack!

var har vait på semester. jag pausade inte
men åkte. hejhej göteborg.
brevid mig på tåget satt en ung man. han hade tydligen trendmässig bakoframvändkepadojja. han snusade som ingen jag någonnågonnågonsin sett snusa förr.
han var från vaxholm. å agerade som mina stereotyper säger sig att man bör om man råkar vara där ifrån. han bresa med benen. tydligen är det så man gör. hans jacka ville vila mot mina axlar fastän jag rättade till många gånger å blängde mitt blängigaste blängblång. han skrek i luren. han skrekfrågade sin polare om han hade fått ligga. det hade han.
med en 92a. ungefär då fick jag ålderskris. å sexkris.
92a.
jag vill inte ligga med en 92a. jag får nog inte ligga med en 92a enligt lag.
men en 92a fick. skitsammainteviktigtnu.
the snuser fortsatte nämnda skrikfrågekonversation som jag trots åldersosexkrisdimma misslyckades med att undgå. jag fick veta att frigge, stenmark, leffe (JA JAG VET!!), å ja hela gänget va där. där på festen han inte var å nej inga brudar fanns att tillgå. 92an var tydligen fräsch. å föräldrarna hade inte vart hemma. jag var PHEETTonöjd med min plats. men jag fick ju lära mig lite ungdomslär.
det kan jag lära min kära huginåmuninvän som ska bli sån som kanske måste hänga med sånna där. fast inte från vaxholm. mest från lidingö. med det fina elevurvalet.
JAG SKA LÄRA DIG ALLT JAG KAN OM UNDOMSLÄR.
först ska jag bara andas. å inte åka baklänges med mansungdomfrånvaxigaholmen.
TJA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar